U CEO di a World Aerial Work Platform Association (IPAF) rende tributu à Brad in Europa 2019

U CEO interim di l'Associazione World Aerial Work Platform (IPAF) è u MD Andy Stedert hà fattu un discorsu di chiusura per rende omaggio à u presidente uscente di l'IPAF in a cunferenza Europlatform 2019 in Nizza, Francia Rad Bole (Brad), hà dimissioni da a so pusizione attuale in Skyjack recentemente.
Ancu s'ellu tene un direttore in un'altra sucietà membru di l'Associazione Mondiale di Piattaforma di Travagliu Aereo (IPAF), u membru ùn hè micca un membru cù i diritti di votu.Per quessa, sicondu i reguli di u funziunamentu di l'Associazione World Aerial Work Platform (IPAF), ellu ùn serve più cum'è membru di u cunsigliu di direzzione è presidente di a Federazione.
Studt hà dettu à i delegati: "Vulemu ringrazià Brad (chì s'hè dimessi da u presidente di l'Associazione Mondiale di a Piattaforma di Travagliu Aereo (IPAF) ieri) per u so travagliu duru, dirigenza è dedizione in l'industria per parechji anni.
"Vulìa cuntinuà à serve cum'è presidente di l'Associazione Mondiale di a Piattaforma di Travagliu Aereo (IPAF), ma quandu ùn hà micca pussutu ottene u so desideriu dopu avè lettu attentamente i regulamenti operativi di l'Associazione Mondiale di a Piattaforma di Travagliu Aereo (IPAF), hà fattu una cosa gloriosa è abbandunò u mondu.U Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Piattaforme di Travagli Aerei (IPAF) serve dunque cum'è presidente.
Dopu à l'avvenimentu, Stedert hà ancu cummentatu in u so discorsu: "A capacità di Brad per sustene l'industria da una perspettiva di sicurezza è ottene una crescita record annu cù Skyjack u mette in a pusizione più grande.
"Tutti i membri di l'Associazione World Aerial Work Platform (IPAF) cumportanu l'affari in cunfurmità cù e regule, cusì quandu Brad hà truvatu chì ùn puderia micca cuntinuà à esse u presidente di l'Associazione World Aerial Work Platform (IPAF), rinunziò à e so esigenze tecniche persunali per rispettà e regule operative Delusione.
"Vulemu ringrazià Brad per tuttu u travagliu chì hà fattu è li vulemu tuttu u megliu in a so carriera futura.Ùn ci hè dubbitu ch'ellu serà un grande risorsu è forza motrice per u prossimu passu.Speremu chì ellu cuntinueghja à visità Implementà i vostri talenti è determinazione in u campu è cuntinueghja à ghjucà un rolu di primura in rende a nostra industria più sicura ".


Tempu di Post: 30-May-2019

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi